יום חמישי, 6 באוקטובר 2011

סטיב ג'ובס – קורבן של הסרטן או של הטיפול בו?

מותו בגיל צעיר של סטיב ג'ובס, איש שהיו לו האמצעים להשגת הטיפול הרפואי הטוב ביותר, חוזר ומעלה שאלות לגבי הדרכים הקונבנציונליות להתמודדות עם מגיפת הסרטן

הלילה הלך לעולמו סטיב ג'ובס, מייסד חברת אפל. ג'ובס היה חלוץ טכנולוגי, יוצר ומקור השראה שנפרד מחייו בגיל 56 לאחר מאבק במחלת הסרטן. מייק אדמס מ-Natural News מסביר למה הטיפול הקונבנציונלי בסרטן קיצר את חייו של האיש רב ההשפעה הזה.

סטיב ג'ובס, 2011-1955 (צילום מאתר apple)

ג'ובס נפטר חודשים ספורים לאחר שהחל הטיפול במחלתו במרכז הסרטן של סטנפורד בפאלו אלטו, קליפורניה. בצילומים שלו מהתקופה האחרונה הוא נראה כמו הצל של עצמו, רזה שברירי וחסר חיים – סימנים אופייניים לרעילות שמקורה בכימותרפיה ולנזקי ההקרנות. את הכימותרפיה ג'ובס קיבל במרכז לטיפול בסרטן ואת טיפולי הרדיותרפיה, שהיו סודיים במשך זמן מה, קיבל במרפאה אוניברסיטאית בבאזל שבשווייץ.
על פי Fortune Magazine ג'ובס עבר גם השתלת כבד, מה שגרם לרבים לתהות איך זה שאדם מהאליטה הכלכלית מקבל כבד "בהזמנה" בעוד כל חולה אחר ממתין בתור להשתלת אברים. על פי האתר Roc4Life.com לא ברור אם ג'ובס אכן נפטר מסרטן או מהשתלת הכבד הסודית שעבר ב-2009.

בכל מקרה, אומר אדמס, ידוע שג'ובס עבר שלושה סוגי טיפולים קונבנציונליים קשים: כימותרפיה, רדיותרפיה וניתוח השתלה.

"סטיב ג'ובס לא יכול היה לשנות את חוקי הביוכימיה," כותב אדמס. "כאשר מרעילים את הגוף האנושי, התוצאה היא הידרדרות ובסופו של דבר כיבוי של הגוף. כימותרפיה אינה עובדת! עובדה זו צריכה להיות ברורה עכשיו, ועדיין בכל שנה עוד ועוד אנשים בוחרים בכימותרפיה כצורת המוות שלהם – אנשים כמו פארה פוסט, פטר ג'נינגס, פטריק סווייזי, מייקל דאגלס ורבים אחרים."

תרומתו של ג'ובס לחברה הייתה יכולה להימשך עוד 20 שנה, אך "שארית חייו נגנבה ממנו על ידי תעשיית התרופות והרעלים שלה," מוסיף אדמס. הוא אומר שמערכת הבריאות הורסת את החברה שבה אנו חיים. אדמס מתכוון כנראה למערכת הבריאות בארצות הברית, אבל הדבר נכון לכל המדינות "המתקדמות", כולל ישראל עם מערכת הבריאות הקורסת שלה.
אי אפשר להאשים את "תעשיית הסרטן" בגרימת מחלתו של ג'ובס. "יש סיבות אחרות שמביאות לסרטן – ככל הנראה שילוב של חסרים תזונתיים וחשיפה לרעלנים מהסביבה," אומר אדמס. "ועדיין ממסד הסרטן לא אומר לאנשים דבר בנוגע לתיקון חסרים תזונתיים ברורים שמובילים לסרטן, אף על פי שאת רוב סוגי הסרטן ניתן למנוע במחיר של כמה אגורות ביום."

שילוב פשוט של ויטמין D וסלניום כל הנראה יכול למנוע 80% ממקרי הסרטן בארצות הברית, טוען אדמס, אבל כל הגופים מהמיינסטרים שעוסקים במניעת סרטן לא מעיזים להמליץ על המרכיבים האלה. הוא מסיים בשאלה שלא רבים מעזים לשאול: "אם הפתרונות האלה היו זמינים עבור כולם, איך תעשיית הסרטן הייתה משמרת את הרווחיות שלה?"



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה