יום שני, 16 באפריל 2012

ניקוי רעלים באמצעות תרפיית אוזון

לפעמים כל מה שהגוף צריך בשביל להיות בריא ואנרגטי יותר זה פשוט עוד קצת חמצן. טיפול באוזון עוזר להשלים את החסר


אני חוזר לסדרת האוזון שבה התחלתי לפני כמה רשומות. אם טרם שמעתם על תרפיית אוזון, קרוב לוודאי שהאשמה בכך היא תעשיית התרופות, שלה יש אינטרס להסתיר את הידע הזה מהציבור והיא אכן עושה זאת בארצות הברית החל משנות ה-30 של המאה הקודמת.
בפשטות: תרפיית אוזון מספקת לגוף את אחד הגורמים החיוניים ביותר לשמירה על הבריאות: חמצן. זהו טיפול  יעיל ופשוט ללא כימיקלים מלאכותיים שמסייע בשורה ארוכה של מצבי חולי.

לטיפול באוזון רפואי עם חמצן משופעל יש השפעה מיטיבה על כל חלקי הגוף, למשל: הפסקת פעילות זיהומית מחיידקים, פטריות, עובש, נגיפים ושמרים, שיפור מחזור הדם, עיכוב גידולים ממאירים, המרצת חילוף החומרים של החמצן. היתרונות האלה לא היו מוכרים בציבור הרחב במשך שנים מפני שיצרני התרופות הכימיות שילמו מיליארדי דולרים לאיגוד הרפואי האמריקאי ולפקידי ממשל כדי לדכא את התפתחות התחום לטובת תעשיית התרופות שהחלה לשגשג בשנות ה-30. אבל הטיפול באוזון מרים ראש כתחום פופולרי ברפואה האלטרנטיבית.

תאי גוף. תאים בריאים הם תאים אירוביים שזקוקים לחמצן כדי לתפקד


 היום מדענים ורופאים מאמינים שמצבי חולי רבים נגרמים בשל מחסור בחמצן, שהרי תאי הגוף הם אירוביים, ולעומתם תאים חולים, חיידקים ונגיפים הם אנאירוביים. חמצן ומזון הם מה שהתאים צריכים כדי לייצר אנרגיה. בטיפול בחמצן ייצור האנרגיה נעשה בעזרת חמצון של התאים הלא-בריאים. כאשר התהליך מתרחש, נוגדי חמצון שומרים על התאים הבריאים. נוגדי החמצון גם מווסתים את הטמפרטורה של חילוף החומרים ובכך מונעים חמצון יתר. כעת המערכת צריכה לסלק את הפסולת שנותרה לאחר תהליך החמצון. תזונה נכונה מסייעת לתהליך הטבעי של סילוק הפסולת דרך מערכת ניקוי הרעלים של הגוף.
עם ההזדקנות אנו מתמלאים ברעלנים ובחומרי לוואי אחרים וחסרה לנו היכולת לייצר את האנרגיה שתשרוף אותם. התאים עובדים בשריפת גלוקוז כדי לייצר אנרגיה ותוצרי הלוואי הם פחמן דו חמצני ומים. אם חסר חמצן, השריפה אינה מושלמת והתוצרים הם פחמן חד חמצני וחומצת חלב. הצטברות פחמן חד חמצני מפריעה להמוגלובין לאסוף חמצן; עודף חומצת חלב מכביד על מערכת העצבים. אם חסר חמצן, הרעלנים יצטברו וזרם הדם יוביל משא כבד של רעלנים, בד בבד עם הצטברות מאגרי שומן. התוצאה היא מחלות ניווניות. מחסור בחמצן גורם גם להתפרקות רקמות, חולי וטמפרטורת גוף נמוכה. חמצן בשפע מביא לבריאות משופרת.

נוגדי חמצון לוכדים רדיקלים חופשיים ומחזקים את האנזימים. רדיקלים חופשיים הם תוצר בלתי נמנע של כל ריאקציה ביוכימית. לתאים בריאים יש מעטפת של אנזימים שמגנה מפני רדיקלים חופשיים ומפעולת החמצן. אוזון, O3, יכול להבחין בין "אויב" לבין "חבר" והוא תוקף רק מחוללי מחלה פולשים שמזיקים לתאים.
רעב לחמצן ברמה התאית הוא מה שגורם לתאים להיות חלשים מכדי לייצר את האנזימים שמגנים עליהם. תאים רעבים לחמצן אפוא הם פגיעים לפולשים כנגיפים ומחוללי מחלה אחרים. אוזון תוקף חיידקים שאין להם מעטפת אנזימים וגם תאים חולים שחסר בהם מגן אנזימטי.

מולקולות בודדות של חמצן גם הן רדיקלים חופשיים, אבל מהסוג המועיל. הן פועלות כציידות של רדיקלים חופשיים אחרים. בהתרכבות איתם, הן הופכות אותם למולקולות בלתי מזיקות ובכך מגנות על התאים.

תרפיית אוזון רפואי היא אחת הדרכים היעילות ביותר להשיב רמות מיטביות של חמצן לגוף. החמצן מווסת את כל הפעילות הגופנית שלנו -  את היכולת לחשוב, לדבר ולפעול, תודות לאנרגיה שיוצר החמצן. החמצן הוא היסוד החיוני ביותר לבריאותנו. תרפיית אוזון, שנקראת גם תרפיית חמצן, יכולה להעלות את רמת האנרגיה, לחזק את המערכת החיסונית ולהעצים את החיוניות הכללית.
במקומות שבהם מקובל השימוש באוזון (כמו גרמניה, איטליה, שוויץ ועוד), נעזרים בו בניתוחים, במיילדות, בגניקולוגיה, רפואת עור, לריפוי של מחלות פה ומין ולטיפול בזיהומים.

בקליניקה שלי אני מציע טיפול בסאונת אוזון, שמחליפה החדרה של אוזון לווריד ומתאימה למי שלחץ הדם שלו תקין ושאין לו בעיות מיוחדות בבלוטת יותרת הכליה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה