יום חמישי, 11 באוגוסט 2011

טיפול ב-EAV - דיקור ללא דקירות

אבחון באמצעות מכשיר EAV מסתמך על הדיקור הסיני, אך עושה זאת ללא מחטים. בעזרת קריאת ההתנגדות החשמלית של הגוף ניתן לאתר מחלות ורעלנים וגם להתאים תרופה למטופל

ברשומה הקודמת, שעסקה בכאב ראש, מקורותיו ודרכי הטיפול בו, הוזכרה שיטת ה-EAV שבה אני משתמש בשילוב עם מכשיר הביקום. הפעם אני ארחיב קצת יותר על השיטה שמשמשת למיפוי אנרגטי של הגוף ולאבחון על בסיס דיקור סיני (אקופונקטורה).

EAV הם ראשי תיבות של Electroacupuncture according to Voll, "דיקור חשמלי על פי וול" (על שם ד"ר ריינהולד וול שפיתח את השיטה ואת המכשיר). בסיס השיטה הוא הטיפול הקלאסי במחטים סיניות. בעזרת מכשיר ה-EAV מאתרים הימצאות של דלקות חבויות, גורמים מזיקים ורעלנים בנקודות הדיקור. בהמשך נשלחים דחפים ממוחשבים אל נקודות הדיקור והתהודה המוחזרת יכולה לבחון האם נגיפים, חיידקים, מתכות כבדות או בעיות אחרות נמצאים באבריו של המטופל.

נקודות הדיקור על פני הגוף משמשות לאבחון באמצעות מכשיר ה-EAV (צילום: Megan Mallen, flickr)

מערכת ה-EAV מבוססת על ביו-אנרגיה ודיקור סיני. יחד עם שיטות מהרפואה הקונבנציונלית ומהנטורופתיה, נוצרה האקופונקטורה המאבחנת. אזורי התפקוד של הגוף, איברים וחלקי איברים מיוצגים על ידי נקודות הדיקור שעל פני העור. אם גורם מפריע כלשהו נוכח באיבר, זרימת האנרגיה תשובש וקריאת מכשיר ה-EAV בנקודת הדיקור תאתר התנגדות גבוהה יותר. כך המטפל יכול לראות את התמונה האנרגטית של האדם ולזהות בעיות ספציפיות בכל איבר ואיבר.
המתח החשמלי שבו נעשה שימוש בבדיקה באמצעות EAV חלש ועל פי רוב אינו מורגש ואינו מסכן את המטופל. אין שימוש במחטים. המטופל נותר רגוע ועובר בדיקה בלתי פולשנית, תחליף נוח לשיטות אבחון רבות אחרות. בשל כך השיטה מתאימה גם לטיפול בילדים ותינוקות.

לאחר האבחון המטרה היא להפחית את השפעתם של גורמים סביבתיים בעיתיים ובכך לאפשר לכוחות הריפוי הטבעיים של הגוף לפתור את הבעיה. האבחון והטיפול ההוליסטיים מוצלחים במיוחד בטיפול במחלות כרוניות שבהן חשובה מאוד פנייה לגורם החולי.
הדיקור האלקטרוני בשיטתו של וול הוא צורת אבחון וטיפול ללא כאב שמסוגלת לאתר את הגורם למחלה לבחור את התרופה שתשמש לריפוי. בעזרת EAV ניתן לבודד רעלנים ורעלים סביבתיים שהם מקור החולי. מכשיר ה-EAV מאתר את החומרים המזיקים או הדלקות שמקורם, למשל, בסתימות בשיניים, שיירי אוכל, חומרים מזיקים מהסביבה ועוד. המכשיר גם מגלה מחלות לא שהמטופל אינו מודע לקיומן בכבד, בכיס המרה ובמקומות נוספים, וכן מזהה מתח נפשי.

איך זה עובד? במהלך הבדיקה המטופל מחזיק בידו אלקטרודה ובאותו זמן מתבצעת על ידי המכשיר קריאה של 1,200 נקודות דיקור. הקריאות מחולקות לטווחים – קריאות ברמה של 70-50 נחשבות תקינות. אם הערכים גבוהים או נמוכים יותר, קיים כנראה מצב פתולוגי. תנודות בקריאה מעידות על גורמי סיכון.
השלב הבא של הבדיקה הוא מוכוון-איברים ומשתמשים בו בתדרים ממוחשבים כדי לזהות את הבעיה באיבר המדובר. על פי הממצאים תיקבע תוכנית ניקוי הרעלים (דיטוקס) לריפוי.
הבדיקה ב-EAV מזהה את התרופה שמתאימה לחולה, בדרך כלל מדובר בתרופות הומיאופתיות או צמחיות שיתאימו למחלה המסוימת. המטפל גם יוכל לקבוע את הריכוז המתאים כאשר מדובר בתרופה הומיאופתית (רמדי). גם את התגובה לטיפול ניתן למדוד, וזה נעשה בנקודת הדיקור המתאימה. השאיפה היא להגיע לרמת קריאה של 50.

מחקרים רבים מלמדים ש-EAV היא שיטה יעילה לאבחון ולטיפול. כאן תוכלו לקרוא עשרות מחקרים ומאמרים מאוניברסיטאות רבות ברחבי העולם שמאשרים את האפקטיביות של ה-EAV.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה