יום שני, 26 בספטמבר 2011

כלי העבודה שלי (4) – אוזון

החדרה של אוזון אל הגוף באמצעים שונים מעניקה לרקמות אספקה של חמצן ועוזרת לגוף להתגבר באופן הבטוח ביותר על רעלנים, חיידקים, נגיפים, גידולים ושורה ארוכה מאוד של פגיעות חיצוניות ופנימיות

אני חוזר אל סדרת הרשומות שעוסקות בכלי העבודה שלי. אחד הכלים החשובים ביותר עבורי וברפואה בכלל הוא אוזון. מולקולת האוזון (O3) בנויה משלושה אטומי חמצן. שימוש נכון באוזון רפואי מסייע לחילוף החומרים, מחטא, מסלק רעלנים, משפר את אספקת החמצן לרקמות וקוטל מחוללי מחלה אנאירוביים, כמו חיידקים ונגיפים, שאינם יכולים להתקיים בסביבה עשירה בחמצן.

האוזן אינו תרופה אלא חומר שעוזר למערכות הגוף לפעול טוב יותר באמצעים שכבר עומדים לרשותן. חמצן הוא היסוד החשוב ביותר לתפקוד גוף האדם, והאוזון פשוט מספק לו אותו ברמות גבוהות ובזמינות מיטבית.

                                                                          (צילום: soeperbaby, flickr)


טיפול באוזון נחשב לטיפול הרפואי הבטוח ביותר, עם 0.000007% בלבד תופעות לוואי (על פי מחקר של German Medical Society מ-1980 שבו השתתפו 5,579,238 מטופלים). השימוש באוזון לצרכי ריפוי החל בסוף המאה ה-19 והתפתח לא מעט בזכותו של הממציא ניקולאי טסלה שמכר מכונות אוזון לרופאים. האוזון שימש מראשית הדרך לטיפול באנמיה, סרטן, סוכרת, שפעת, שעלת, הרעלות שונות, אסתמה ועוד ועוד. ד"ר אוטו וורבורג, הודיע ב-1926 שהגורם לסרטן הוא מחסור בחמצן ברמה התאית. הוא קיבל פרס נובל לרפואה ב-1931 ושוב ב-1944 והיה האדם היחידי בעולם שקיבל את הפרס פעמיים. חוץ ממנו פיגורות נודעות רבות מעולם הרפואה פרסמו ספרים ומאמרים על תכונותיו המרפאות של האוזון, אבל ב-1933 החל הדיכוי של הטיפול באוזון על ידי האיגוד הרפואי האמריקאי בשל החשש שהוא מתחרה בטיפול התרופתי.
עם זאת, התחום ממשיך להתפתח. בגרמניה, למשל, יש 7,000 רופאים שמשתמשים באוזון במרפאותיהם. ב-1992 הרוסים חשפו את הטכניקות שלהם לטיפול באמצעות בועות אוזון במי מלח בנפגעי כוויות, טיפול שהניב תוצאות מצוינות. היום טיפול באוזון מוכר בגרמניה, צרפת, איטליה, רוסיה, רומניה, הרפובליקה הצ'כית, פולין, הונגריה, בולגריה, קובה, יפן, מכסיקו, חמש מדינות בארה"ב וגם בישראל.

מה האוזון עושה?
הוא משבית פעילות של חיידקים, נגיפים, פטריות וחד-תאיים מסוג פרוטוזואה.
האוזון מחזק את מחזור הדם על ידי הפחתת קרישיות, שיפור הגמישות וכושר נשיאת החמצן של תאי הדם האדומים, שיפור הזרימה וצמצום משקעי הפלאק בכלי הדם.
האוזון מעורר חילוף חומרים של חמצן ומגדיל את כמות החמצן שמגיעה לרקמות.
האוזון מפרק גידולים ממאירים על ידי חמצון השכבה השומנית החיצונית שלהם.
בשילוב עם תזונה נכונה, פעילות גופנית ושימוש בצמחים, טיפול באוזון לא רק עוזר להחלמה ממחלות ופציעות, הוא גם מקטין את הסיכון למחלות ניווניות, מגביר את החיוניות ומאט תהליכי הזדקנות.

בנשים קל יחסית לטפל באוזון על ידי הזרמת אוזון אל הגוף דרך הנרתיק. האוזון זורם משם אל הרחם, החצוצרות ומשם אל חלל הבטן. ניתן לטפל כך בבעיות כבד ובדלקות אגן. זוהי גם דרך טובה להביא את האוזון את מערכת הלימפה. אצל גברים, על מנת לנקות את מערכת הלימפה באמצעות אוזון נדרשת חליפה מיוחדת או סאונה, שבה האוזון נכנס אל הגוף דרך נקבוביות העור באופן שנחשב מהנה למדי. האוזון חודר לגוף ומחמצן רעלנים ברקמות השומן, בלימפה ובדם. הגוף מזיע את הרעלנים המחומצנים החוצה ומונע את הצטברותם בכבד ובמעי הגס, האדם יוצא מהסאונה רגוע מאוד. אני משתמש בשתי שיטות הטיפול – הנרתיקית והסאונה - בקליניקה שלי.
דרך נוספת שבה אני משתמש באוזון היא נשימת האוזון דרך שמן זית, כטיפול באסתמה, ברונכיט ודלקת ריאות. האוזון יוצא מהמחולל, עובר דרך שמן זית ומגיע למסכת החמצן שעל פני המטופל.
כשמחדירים בועות אוזון במשך שבועות לשמן זית, השמן משתנה עד שהוא הופך לג'ל אך אינו מתחמצן. בג'ל משתמשים לטיפול בחתכים, פציעות עור, כוויות, עקיצות פריחות, הרפס ועוד. אני משתמש בגרסה שבה יש שמן קיק במקום שמן זית, וקורא לזה "קיקאוזון". הקיקאוזון בשילוב עם רייף משמש אותי לטיפול בכאבים, פטרת, בעיות בכבד, בטחול ובלבלב.
אני עובד גם עם החדרת אוזון דרך האוזניים, טיפול שאני מכנה "אוזוניים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה