יום שני, 5 בספטמבר 2011

כלי העבודה שלי (1)

ברשומה הקודמת כתבתי על תפיסת עולמי כמטפל והזכרתי את האמצעים שבהם אני משתמש כדי לסייע למטופלים שלי. בסדרת הרשומות הנוכחית אני מסביר כיצד פועל כל אחד מהאמצעים שציינתי


 מכשיר ה-EAV
בשנות החמישים המוקדמות, רופא צעיר בשם ד''ר רינהולד פול (Dr. Reinhold Voll) חלה בסרטן שלפוחית השתן. היות שזאת מחלה כואבת עד מאוד, והפתרונות הרפואיים באותם הימים היו בוודאי דלים ביותר, ד''ר פול פנה לרפואה הסינית כדי לשלוט בכאבים. הוא התעניין בעבודתו של הרופא הסיני ובעקבות החוויה האישית פיתח את מכשיר ה-EAV (Electro Acupuncture According to Voll). פול התחיל לבדוק האם אפשר לאמת את המרידיאנים הסיניים בעזרת כלים מערבים, ואכן הצליח לעשות זאת ותרגם אותם לשפה מערבית. הוא הכניס כמה שינויים קלים למפת המרידיאנים הסינית והוסיף כמה נקודות לא לפי הרפואה הסינית אלא לפי ידע מערבי. לאחר מכן פול ניסה לטפל במרידיאנים בעזרת גירוי על ידי זרם חשמל בעוצמה נמוכה.
ד''ר פול השתקם מסרטן השלפוחית ונפטר בשנת 1988!
במשך הזמן הוא המשיך לחקור וללמד. כמה שנים אחרי פיתוח מכשיר ה-EAV הא גילה שאפשר לבדוק יעילות של תרופות הומיאופתיות ואלרגיות באמצאות אותן מדידות.

מכשיר הביקום
ב-1977 ד''ר מורל, רופא, והחתן שלו, המהנדס אריך ראשה, קידמו רעיון שלפיו במקום להשתמש בזרם חשמלי לטפל במרידיאנים אפשר לנסות לטפל במרידיאנים באמצעות האנרגיות העצמיות של האדם. כך פותח מכשיר הביורזוננס הראשון. ביורזוננס משמעותו טיפול אנרגטי באמצעות אנרגיות זעירות – ultra fine energies. המכשיר הראשון שפיתחו הוא ה-Mora שקרוי על שמם של שני ממציאיו. בהמשך פותח מכשיר הביקום. כל מכשירי הביורזוננס מקבלים גלים מגוף האדם, מחומר או מתוכנה ממוחשבת ומעבירים אותם אל גוף המטופל לאחר שעברו שינוי, סינון, הגברה או החלשה. ההעברה נעשית באמצעות אלקטרודה. בקליניקה שלי אני משתמש בנוסף לאלקטרודה בשש אנטנות ייחודיות שפיתחתי בעצמי.
היום יש מספר יצרנים המייצרים מכשירים דומים. נהוג תמיד להגיד "המכשיר שלי הוא הכי טוב". אבל אני כדרכי לא רואה את הדברים כך. המכשירים דומים מאוד, אבל אי אפשר לעבור ממכשיר אחד לשני בלי להבין אותו. מה שאני יכול לומר שנותן למכשיר ביקום יתרון הוא ההבדל האנושי. בישראל יש כ-40 קליניקות העובדות עם מכשיר הביקום. הן שונות זו מזו כמו שכל רופא שונה מחברו. אבל אנחנו יודעים לתמוך אחד בשני ולהתייעץ כדי לפתור בעיות.

היום יש לי בהארד דיסק בסביבות 50,000 אלף אמפולות וירטואליות (צילום: Eavan Krell, flickr)


אבל מה עושה המכשיר? כל ההסברים הרשמיים לא נראים לי. אני יודע מעל לכל ספק שהמכשיר עובד, אבל ההסבר המסורתי שלפיו לגלים הבריאים של הגוף יש סינוס הרמוני ולגלים הלא-בריאים יש סינוס משובש או "דיס-הרמוני", ושהמכשיר הופך את הגל על ידי יצירת דמות מראה שלו על מנת למחוק אותו, נראה לי לקוי. בדיקה מדעית כמעט אף פעם לא מגלה שהמכשיר מייצר משהו. רק בדיקות נדירות מצאו שהמכשיר יוצר גל בגוף האדם.
זה מה שאני יודע שמכשיר הביקום עושה: המכשיר יכול לקחת גל של בן אדם או של חומר ולשדר אותו אל הגוף, כאשר הגל נוצר בתוך הגוף של המטופל. כשאני מטפל בפתוגן באמצעות איתות מתוכנת ביקומד, אני משדר גל לגוף והמכשיר משנה את צורת הגל אבל לא משנה את התדר שלו. אפשרות נוספת היא שידור גל מהאדם אל מכשיר הביקום ואז בחזרה אל הגוף. גם אז משתנה הגל. איזה שינוי קורה לגל? לא ברור לגמרי, אבל ראיתי לא פעם שאם אני לא עושה שינוי בגל, האדם עלול להרגיש מאוד לא טוב.

אז מה זה בכל זאת? גוף האדם וגופיהן של כל החיות האחרות רגישים מאוד לתדרים אלקטרומגנטיים (בשפת העם מדברים על ה"אנרגיות" של אדם כזה או אחר). תדרים אלקטרומגנטיים משמשים את הגוף כמסד של תקשורת בסיסית. תוצאה של סביבה מורעלת (כולל סביבה אלקטרומגנטית מורעלת) ושל מחשבות מורעלות היא שהמנגנון התקשורתי הבסיסי מתפקד באופן לקוי. במשך שנים רבות של ניסיון קליני בכל העולם, נאסף ידע על תדרים שיש להם השפעה חיובית על תחלואות שונות. הם עובדים, לדעתי, על-ידי התחברות למערכת התקשורת הבסיסית של הגוף וכמו פנס מראים לו את הדרך לטפל בעצמו. לעתים אנשים נרדמים בזמן הטיפול, כי ברגע שהגוף מבין את הדרך החוצה מהפלונטר, המתח מתחיל להתמוסס. התדר מראה לגוף את הדרך לטפל באותו מזיק שכלפיו הוא הרגיש חוסר אונים לפני שניות מספר. זהו אינו מטה קסם של זבנג וגמרנו. אנחנו חיים בעולם רחוק ממושלם. אנחנו מצויים תחת התקפה מתמדת מסביבתנו המידרדרת אקולוגית יום-יום, בנוסף למחשבות הרעילות של עצמנו, או ליתר דיוק המחשבות שבשגגה השתילו לנו.

תוכנת הביקומד
ותוכנת הביקומד? בואו נחזור לרגע לד''ר פול. כזכור, הוא גילה שאפשר לבדוק באמצעות EAV יעילות של תרופות הומיאופתיות. עם הזמן למדנו להוסיף לטיפול תרופות הומיאופתיות, ובכך לחזק את הטיפול. בנוסף, צברנו אין-ספור דוגמיות של אלרגנים, נוסודות (פתוגנים, כמו וירוסים, חיידקים, כספית, עופרת ועוד, שהוכנו במיוחד לטיפול באמצעות המכשיר).
לפני כ-10 שנים מהנדס מחשבים מגרמניה מצא דרך לקדד את הגל של החומרים האלה. אם פעם היו לי 3,000 אמפולות ו-50 מגירות של פתוגנים, תרופות הומיאופתיות, ויטמינים וחומרים נוספים, היום יש לי בהארד דיסק בסביבות 50,000 אלף אמפולות וירטואליות! לא, אני לא מכיר את כולן, ולא אני או אף אחד אחר מכיר או משתמש בכולן. אבל כל מטפל בודק ומטפל לפי מה שהוא חושב שהכי חשוב לאיזון האדם. זה לא שונה מאוד מרפואה קונבנציונלית. כל רופא שולח לבדיקות (מעבר לדברים בסיסיים מאוד) לפי מה שהוא חושב שהכרחי. בכל אופן, הימצאות התדרים של החומרים במחשב פתחה אפשרויות חדשות לבניית תוכנית טיפולית ואפשר לשמור בדיקות של מטופלים לטיפולים חוזרים ולהשוואות.

על פי הניסיון הקליני שלי אני יודע שמכשיר הביקום מעודד תהליך של מתילציה בגוף. במתילציה הגוף מדביק על הגן את מולקולת המתיל (CH3) כדי שהגן לא יפעל, או מסיר מהגן את המולקולה כדי שהוא כן יפעל. באופן זה הגוף מסנכרן ריאקציות כימיות בין התאים.

ברשומות הבאות אדבר על כלים טיפוליים נוספים שבהם אני משתמש: מכשיר ה-Rife ,EFT, מוח אחד ואני עצמי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה