יום שני, 18 ביוני 2012

סאונת אוזון: טיפול כמעט כל-יכול

איזה טיפול רפואי שאתם מכירים מציע גם שיפור זיכרון וגם חיזוק של המערכת החיסונית, גם פירוק צלוליטיס וגם מניעת אלצהיימר, גם הרגעה של הנפש וגם הגברת האנרגטיות הכללית? סאונת אוזון עושה את כל זה ללא כימיקלים וללא סיכונים

מכיוון שהחמצן נחוץ לקיומם של כל התהליכים בגוף ומנוצל על ידי כל התאים, בכל הרקמות ובכל האברים, לתרפיית אוזון יש השפעות מרפאות נרחבות מפני שהיא מספקת חמצן זמין ופעיל. כשהטיפול נעשה בצורה של סאונת אוזון, המטופל נהנה לא רק מיתרונות האוזון, אלא גם מיתרונותיה של הסאונה שמאיצה תהליכים של ניקוי והתחדשות, בנוחות וללא כאבים.
את ההשפעות המיטיבות של טיפול בסאונת אוזון (היפרתרמיית אוזון) אפשר לחלק לכמה קבוצות.

תהליכים ותפקודים שסאונת האוזון משפרת: מחזור הדם, חילוף חומרים, זיכרון, ניקוי רעלים, יציבות נפשית, תגובה רגשית, נשימה תאית, תפקוד הלב, ספיגת ויטמינים ומינרלים, תפקוד כללי של המוח, עיכול, ניצול חומצות אמינו.

תהליכים מזיקים שסאונת האוזון מנטרלת: הצטברות חומצת חלב, עוינות כרונית, חומציות בקיבה, הצטברות חומצת שתן, רעילות מהסביבה.

תהליכים מזיקים שסאונת אוזון מונעת: עצירות, שלבקת חוגרת (הרפס זוסטר), הצטברות מתח, טרשת נפוצה, הזדקנות מוקדמת, אסתמה, אי סדירות קצב לב, פצעי חום, אלרגיות, מחלות ניווניות, צינון ושפעת, התקף לב פתאומי, נמקים, אלצהיימר, סינוסיטיס, מחלות כלי דם פריפריאליים, מחלת אפשטיין בר, גידולים, כאבי ראש מקובצים, מחלות עצבים, אנגינה, הצטברות פסולת רעילה.



                                                  http://youtu.be/P-SGA3OXniY
סאונת האוזון מקלה על: מתח, כאבי שרירים, אנגינה.

סאונת האוזון הורגת ומפחיתה: נגיפים, טפילים, תאי סרטן, חד-תאים, שמרים, חיידקי מעי מזיקים, פטריות ותולעים.

סאונת האוזון מסייעת ב: טיהור וריכוך של העור, ניקוי רעלים מתאי הגוף, הפחתת מתחים, חמצון של רעלנים בגוף, שריפת פחמימות, חמצון של מחוללי מחלה (פתוגנים), הגברת הערנות, טיהור הדם, הרס מיקרואורגניזמים מזיקים, התגברות על חולשה גופנית, הקלת העומס על הלב, מלחמה בנפחת (אמפיזמה), הרגעת המזג, הגברת חיוניות התאים, ניקוי רעלים מהמערכת הלימפטית, העלאת רמות האנרגיה, סילוק מתכות כבדות.

סאונת האוזון מחזקת את: החיוניות הכללית, זרימת הדם הקפילארית, המערכת החיסונית, בניית השרירים.

סאונת האוזון נלחמת ב: צינון ושפעת, דיכאון, הרפס, עייפות כרונית, זיהומים, בעיות בסמפונות.

בנוסף, סאונת האוזון: מפרקת צלוליטיס בזמן שהיא שורפת עודפי שומנים וסוכר, מנקה נוזלים עכורים בגוף ועוזרת לטפל בערפול קוגניטיבי, מפרקת כולסטרול רע, מחמצנת את המערכת הלימפטית, הלבלב, הטחול ותאי הדם האדומים, מפרקת פלאק, מנקה את הכבד, את הכליות, את הטחול והצטברויות של ליחה, מתקנת חילוף חומרים לקוי, אובדן זיכרון, לחץ דם נמוך או גבוה מדי וסחרחורות.

הטיפול בסאונת אוזון פשוט ונוח. המטופל יושב בתוך תא אדים כשראשו נמצא בחוץ, כך שהוא יכול לנשום כרגיל. אל תא הסאונה מוחדר אוזון במינון מבוקר. ההבדל היחידי בין מולקולת אוזון לבין מולקולת חמצן רגילה הוא מספר אטומי החמצן. במולקולת חמצן יש שניים ובאוזון – שלושה. ההבדל הזה הופך את האוזון לגז פעיל מאוד שרק "רוצה" להיפטר מהחמצן העודף, למסור אותו ולהפוך שוב לחומר יציב. כשהחמצן נמסר בתאי הגוף, מתחוללים התהליכים המבריאים והמשקמים שנמנו כאן.

התהליך אינו זר לביוכימיה של הגוף, לכן אין צורך בתרופות כימיות רעילות, תופעות הלוואי והסיכונים שואפים לאפס. מאידך, סביבה רוויה בחמצן היא מקום גרוע מאוד להתפתחותם של נגיפים, חיידקים, טפילים ותאים סרטניים שונים המתפתחים בתנאים אנאירוביים, לכן הטיפול באוזון כה יעיל בטיפול במחלות, זיהומים ואף גידולים.     

  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה