יום שני, 11 ביוני 2012

כמה עובדות על אוזון

סוד יעילותו של האוזון ברפואה ובבריאות הוא פשוט: האוזון מספק חמצן למקומות שבהם הוא חסר, וכשיש חמצן - אין חולי ואין זיהום

"מחלה נגרמת בשל מחסור בתהליך החמצון בגוף, מה שמוביל לצבירת רעלנים. באופן רגיל רעלנים אלה נשרפים בחילוף חומרים שתפקודו תקין." דר אלברט ווהל.

 "הגורם האמיתי לאלרגיה הוא תהליך חמצון מוחלש בגוף." קרן המחקר על שם הנדריקס

"באמצעות העלאת תכולת החמצן בגופנו, ניפטר מיותר פחמן דו-חמצני, נהפוך בריאים יותר ולא נספק סביבה אנאירובית לתהליך התסיסה היוצר תאי סרטן." מיזם אקסקאליבר

"אוזון יכול לבצע את מה שהחמצן איננו יכול." ד"ר פאייר, פרופסור לרפואה

 מהציטוטים האלה אפשר להבין שתפקידו של האוזון בריפוי הוא אספקה של חמצן לגוף, בעיקר כאשר קיים מחסור בו, מה שהופך את הגוף פגיע יותר למחלות. כדי להבין זאת טוב יותר, הנה כמה עובדות בסיסיות על החמצן:
רוב האנרגיה בגוף מיוצרת על ידי חמצן.
לפני 200 שנים, תכולת החמצן באוויר הייתה 38% ותכולת הפחמן הדו-חמצני – 1%. היום תכולת החמצן באוויר עומדת על פחות מ-20% ואילו תכולת הפחמן הדו-חמצני – 25%. באזורי תנועה עירוניים תכולת החמצן יכולה לצנוח ל-6%.
ד"ר אוטו וורבורג, זוכה פרס נובל אמר שהסיבה העיקרית לסרטן היא החלפה של נשימת תאים אירובית בנשימה אנאירובית (ללא חמצן).

אוזון נמצא באוויר צח באופן טבעי ונוצר למשל על ידי ברקים (צילום: Qualsiasi, flickr)


 אוזון הוא מולקולה שמורכבת משלושה אטומי חמצן. זוהי מולקולה מאוד לא יציבה שנמצאת בשיעורים קטנים באוויר הצח ונוצרת כתוצאה מפריקת מטען חשמלי (כמו ברקים) או על ידי קרינה אולטרא סגולה. מכיוון שאינה יציבה, מולקולת האוזון פעילה מאוד ומחמצנת מולקולות אחרות. היא למשל יכולה להפוך את ה-DDT הרעיל לפחמן דו-חמצני ומים. לכן ניתן להשתמש באוזון לא רק לריפוי אלא גם לניקיון, טיהור אוויר וטיהור מים.

 לא משנה כיצד משתמשים באוזון – במסכה, בסאונה, דרך האוזן, דרך הנרתיק או למטרות ניקוי וטיהור – חשוב לדעת שהוא בטוח ואינו רעיל, כל עוד משתמשים בו במינונים המתאימים, שהם נמוכים למדי. כאמור, אוזון נמצא גם באוויר בשיעורים נמוכים.

 אוזון רפואי מיוצר מגז חמצן רגיל ונמצא בשימוש ברפואת שיניים, וטרינריה, ריפוי סרטן ואיידס, טיפול בנמקים, בכף רגל סוכרתית ובעוד כ-100 מחלות אחרות. הוא משמש רופאים ומטפלים המעוניינים לרפא ללא שימוש בכימיקלים רעילים וללא תופעות לוואי. מחקרים מראים ששימוש נכון באוזון מפסיק פעילותם של חיידקים, נגיפים, פטריות, חד-תאיים ואף גידולים ממאירים מסוימים. מחקרים מראים ששהייה באוויר שטוהר באמצעות אוזון מפחיתה את שכיחותם של הצטננויות, כאבי גרון והתקפי אלרגיה, בעיקר בעונת השפעת.

 בקליניקת רזי הבריאות אני מיישם תרפיית אוזון במספר דרכים, ללא סיכון, ללא כאבים ועם שיעורי הצלחה גבוהים בטיפול בתחלואים רבים. אני משתמש בה גם כתרפיית ספורט המשפרת ביצועי ספורטאים ומאיצה את זמן ההחלמה מפציעות.





 
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה