יום חמישי, 18 בדצמבר 2014

אמבטיית רגליים

שים/י בגיגית שתי כפות של מי חמצן 33% וארבע כפות  של מגנזיום סולפט (מלח אנגלי), ומים פושרים עד הקרסול.  שים/י שתי רגליים, ולהירגע 20-30 דקות.

שרייה במי חמצן היא מאוד מועילה לכמעט בכל המקרים של דלקתיות, מחלות אוטואימוניות, ניווניות, וגידולים ממאירים. התוצאות הדרמטיות ביותר של היתרונות נראות במקרים של דלקתיות כרונית בדרגה נמוכה, רקמות נפיחות, לאו דווקא ברגלים. מחקרים שנעשה לאחרונה נראו כיצד כמויות זעירות של מי חמצן יכולות להפעיל מספר גנים שאחראים לפינוי פסולת רקמות ולשפר את הוורידים והזרימה הלימפתית.
לקות במטבוליזם של החמצן היא המקור של הרוב המכריע של התחלואה בזמנינו. ללקות יש הרבה מקורות. תזונה לקויה, זיהום סביבתי ועקה (סטרס), וירידת אחוז החמצן באוויר.
התוצאה היא חסך  בגופרית, לכן בעיות של פינוי רעלנים, הורדת דלקתיות ושיבוש בכל התהליכים בגוף הקשורים בחמצן.
אמבטיית רגלים היא טיפול פשוט וזול המספקת גם גופרית החיונית להורדת דלקתיות ופינוי רעלנים, וגם מי חמצן המנקה קולטנים של הורמונים, ומאזן את המטבוליזם של החמצן, ו-20-30 דקות של מנוחה, כנגד עקת החיים המודרניים.
זה התחלת הפתרון לכולסטרול(המחלה לא קיימת) ותנגודת אינסולינית (המכונה סכרת).

יום ראשון, 14 בדצמבר 2014

הרופא מציע לך סטטינים? תחשוב/י פעמים כל עוד את/ה יכול/ה!

הרופאים דוחפים כמעט אוטומטית לכל אחד ואחת מעל גיל 60 סטטינים, גם אם רמת הכולסטרול לא גבוהה.
הסטטינים עובדים על חסימת אנזים reductase HMG-CoA החיוני ליצירת כולסטרול, וכך מורידים את רמת הכולסטרול בדם.  אבל  הכולסטרול חיוני למוח וההורמונים של יתרת הכליה והורמוני המין מבוססים על כולסטרול, אם מורידים את כמות הכולסטרול גם תפקודים אלה נפגעים. כבר מרגישים פחות טוב?






ברזי בריאות יש פתרונות טובים גם להוריד כולסטרול אם צריך  וגם לשמור על המוח והמערכת ההורמונאלית!
ליצירת קשר 073-2100666

רוצים לדעת עוד על סטטינים? הכל  כאן